Wizz Air invită toți pasagerii să achiziționeze bilete și servicii WIZZ direct pe www.wizzair.com sau prin intermediul aplicației de mobil a companiei aeriene

logo_Wizz_Air

Wizz Air invită toți pasagerii să achiziționeze bilete și servicii WIZZ direct pe www.wizzair.com sau prin intermediul aplicației de mobil a companiei aeriene. Datorită restricțiilor de călătorie care se schimbă rapid, care pot fi impuse în orice moment pentru a opri răspândirea COVID-19, este extrem de important ca pasagerii să aibă acces la informații de călătorie actualizate. Recomandăm canalele WIZZ pentru a obține cel mai bun preț și cele mai recente informații despre detaliile zborului, restricțiile de călătorie locale, drepturile pasagerilor și opțiunile de rambursare.

Atunci când rezervările se fac prin intermediul agențiilor de turism, Wizz Air nu poate contacta clienții, deoarece aceste agenții își folosesc propriile date de contact pentru a rezerva biletele și rareori transmit pasagerilor notificările primite de la compania aeriană. Prin urmare, clienții nu obțin informații importante despre starea zborurilor lor.

Wizz Air și-a automatizat procesul de rambursare pentru a accelera acordarea compensațiilor pentru călătorii. Prin această modalitate unică pe piață, în cazul în care Wizz Air anulează zborurile, clienții afectați primesc automat 120% din tariful inițial sub formă de credit de companie, valabil 24 de luni din momentul anulării. Clienții pot opta pentru o rambursare în numerar, iar acum Wizz Air se angajează să ofere rambursări prin metoda de plată inițială în termen de 30 de zile de la solicitarea de conversie în numerar. Pasagerii care și-au rezervat biletele prin intermediul agențiilor de turism trebuie să contacteze agenția respectivă pentru a solicita rambursarea.

Rezervarea prin agențiile de turism costă mai mult, deoarece aceste companii adaugă costuri suplimentare la tarifele Wizz Air, așa că pasagerii nu numai că obțin toate informațiile importante de călătorie atunci când fac rezervări pe wizzair.com sau pe aplicația mobilă a companiei aeriene, dar primesc și cele mai mici tarife.

„Informarea pasagerilor cu privire la zborurile lor este și a fost întotdeauna importantă pentru Wizz Air. Informațiile corecte și detaliate, în special în această perioadă de incertitudine sunt cruciale pentru toți călătorii. Ne preocupă permanent  actualizarea bazei de date cu cele mai noi informații și transmiterea acestora pasagerilor noștri. Rezervați direct pe wizzair.com sau în aplicația mobilă a companiei aeriene pentru a obține toate notificările și prețurile cele mai mici împreună cu o experiență excelentă la bord.” a declarat Paulina Gosk, Corporate Communications Manager la Wizz Air.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.