Modernizarea sistemului de rambursare al Wizz Air

Reprezentanții companiei aeriene Wizz Air au anunțat modernizarea sistemului automat de rambursare pentru pasagerii ale căror zboruri au fost anulate. În acest moment compania gestionează 95 % din cererile de rambursare prin conversie în numerar.

Datorită pandemiei de coronavirus și a măsurilor sanitare impuse, la nivelul companiei a fost înregistrată o creștere cu 3000 % a cererilor de rambursare anul trecut comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019.

În funcție de opțiunea selectată de client, Wizz Air va rambursa automat 120% din tariful inițial dar sub formă de credit de companie sau le va oferi pasagerilor opțiunea de rambursare în numerar 100% către metoda lor inițială de plată sau opțiunea de a rezerva un nou zbor gratuit.

Pentru a elimina eventualele discrepanțe ce se pot înregistra reprezentanții companiei își încurajează întotdeauna călătorii să rezerve direct de pe site-ul oficial www.wizzair.com sau prin intermediul aplicației mobile a companiei aeriene, astfel încât rambursările să poată fi procesate cât mai repede posibil.

În această perioadă, ca măsură de protecție, pasagerii pot achiziționa serviciul suplimentar WIZZ Flex împreună cu biletele de avion. Prin aceasta pasagerii își pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă și pot primi 100% din tariful original rambursat imediat în creditul companiei aeriene, precum și să schimbe datele și chiar rutele de un număr nelimitat de ori.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.