Punct de vedere al CNAB urmare interventie Antena 3

Directorul General al Companiei Naționale Aeroporturi București a avut o poziție oficială la solicitarea reporterului Antena 3, exprimându-și, totodată, disponibilitatea de a acorda un interviu.
Situația prezentată în articol este cauzată de anulări de zboruri, companiile aeriene și cele de handling confruntându-se cu o criză uriașă de personal, în contextul unui trafic aerian din ce în ce mai aglomerat. Aeroportul Internațional Henri Coandă are obligația de a facilita pasagerilor condițiile necesare așteptării, motiv pentru care s-a luat măsura de a amenaja o zonă de așteptare în pasajul dintre terminalul Sosiri și cel de Plecări.
Totodată, pentru ca toți pasagerii care urmează să călătorească să se îmbarce la timp și în siguranță, s-a comunicat, în mod repetat, necesitatea prezentării din timp la aeroport – cu 2,5 – 3 ore înainte de decolare.

Cursa aeriană a cărei întârziere a generat cel mai mare disconfort pasagerilor a fost cea către Milano Malpensa (RYR8735), întârzierea fiind determinată de lipsa personalului de bord. Aceasta era programată inițial să decoleze ieri 18 iunie la ora 23.40 și a decolat astăzi, 19 iunie la ora locală 15.55.
Pe întreaga perioadă cât pasagerii au fost nevoiți să staționeze în aeroport, au primit toate informațiile disponibile de la compania de handling și de la personalul aeroportului.

Biroul de Presă
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.