Abonamentele pentru bilete de avion reprezintă un concept modern de călătorie dedicat companiilor și pasagerilor frecvenți, oferind flexibilitate, predictibilitate a costurilor și acces rapid la zboruri regulate printr-un sistem simplificat de rezervare și administrare. Potrivit AnimaWings, principalele companii care au optat pentru abonamentele corporate activează în domenii precum banking, construcții, real estate, retail & fashion și IT&C. Cele mai solicitate abonamente sunt cele care acoperă rutele interne, ce conectează Capitala cu centre economice regionale – Cluj, Timișoara, Iași, Oradea sau Suceava.
„Observăm un interes tot mai mare din partea companiilor românești pentru acest model de mobilitate predictibilă, iar peste 80% dintre abonamentele corporate vândute sunt pe rute interne. De altfel, am conceput aceste abonamente tocmai pentru a răspunde nevoilor companiilor care călătoresc regulat între marile orașe ale țării, dar și pentru companiile multinaționale care au nevoie de zboruri frecvente între anumite rute. Acestea oferă acces la bilete cu tarife preferențiale și o flexibilitate ridicată, permițând utilizarea aceluiași abonament de către mai mulți angajați, dar şi facilităţi pentru modificarea rezervărilor fără taxe suplimentare. În plus, includ rezervare prioritară și oferă predictibilitate bugetară.”, declară Marius Pandel, președinte AnimaWings.
Abonamentele corporate AnimaWings sunt disponibile într-o gamă variată de pachete, adaptate nevoilor fiecărei companii – de la abonamente mai restrânse, cu un minim de 10, 20 sau 50 de bilete, ideale pentru echipele mici sau deplasările ocazionale, până la abonamente extinse de 100, 250 sau chiar 500 de bilete, concepute pentru organizațiile care trimit frecvent angajați în deplasări interne sau internaționale.
În prezent, cel mai solicitat tip de abonament pentru zborurile interne este cel de 100 de bilete, iar pentru zborurile internaționale, companiile optează majoritar pentru pachetul de 50 de bilete. De asemenea, aproximativ 15% dintre companii aleg abonamente de volum mare, de 250 sau chiar 500 de bilete, semn că acest model de mobilitate devine parte integrantă din strategiile de deplasare ale companiilor.
Companiile pot opta atât pentru bilete la clasa Economy, cât și pentru Business Class, în funcție de nevoile fiecărei călătorii. Serviciile incluse în abonamente sunt menite să ofere un plus de confort și eficiență: 1 bagaj mic de cabină (4 kg) și 1 bagaj mare de cabină (8 kg) incluse, selecție gratuită a locurilor la rezervare, check-in online și la aeroport gratuit, precum și posibilitatea de a modifica numele pasagerului sau datele de călătorie fără costuri suplimentare.
Cu aceste abonamente, companiile pot accesa o rețea extinsă de destinații interne precum Cluj, Iași, Timișoara, Oradea, Suceava, dar și internaționale precum Istanbul, Tel Aviv, Paris, München, Sofia, Dubai, Praga și Geneva, în funcție de frecvențele disponibile în rețeaua AnimaWings.
30% dintre pasagerii de pe zborurile interne – din segmentul corporate
Pe termen mediu, AnimaWings estimează că peste 30% din pasagerii zborurilor interne vor proveni din contracte de tip corporate, contribuind la eficientizarea traficului aerian de business din România.
Abonamentele corporate vin ca o completare firească a procesului de extindere majoră al companiei, care a anunțat recent triplarea numărului de zboruri interne și lansarea unor destinații noi de business, precum Londra, Geneva, Tel Aviv, Istanbul, Praga și München.
