La împlinirea a 2 decenii de la deschiderea operațiunilor în România, touroperatorul Fibula Air Travel marchează o nouă etapă în evoluția operațiunilor sale.
De acum clienții au acces la noua platforma a companiei, destinată vânzărilor directe. Clienții beneficiază de asistență în mai multe limbi, suport în timp real și continuitate în toate etapele vacanței, inclusiv la destinație, unul dintre cele mai importante elemente diferențiatoare în piață.
Noua platformă Fibula funcționează ca un ecosistem digital complet, unde clienții pot rezerva direct, în timp real, mii de pachete de vacanță, de la zboruri charter sau de linie, până la hoteluri și servicii la sol.
Platforma este susținută de o infrastructură cloud, de ultimă generație, dezvoltată de echipe proprii de IT din cadrul grupului, și include sisteme performante de identificare a utilizatorului, contact direct cu agenții și opțiuni multiple de plată.
Cu acest prilej domnul Muharrem Mavisu, Director General Fibula Air Travel România a transmis reprezentanților mass media: ,,După două decenii în care am consolidat o rețea puternică B2B și am devenit un reper în industria de profil, adresarea noastră directă către consumator reprezintă, pe de o parte, o mișcare strategică dar, în același timp, o continuare naturală a parcursului nostru. Este o decizie susținută de maturitatea operațională, infrastructura proprie și capacitatea tehnologică, pe care le-am dezvoltat intern, constant, în toți acești ani. Ne dorim ca turiștii din România să aibă acces direct la expertiza Fibula, de la oferta extinsă și conexiunile consolidate în destinații, până la consultanță specializată, suport real în fiecare etapă a călătoriei și servicii post-vânzare, livrate la standardele înalte cu care ne-am obișnuit partenerii. Noua platformă ne permite să aducem aceste beneficii direct către clientul final, într-un mod transparent, eficient și adaptat obiceiurilor de consum actuale”
Mai multe detalii puteți găsi accesând pagina oficală de web https://www.fibula.ro/
Fibula Group este cel mai mare touroperator din Balcani și un jucător regional de referință în industria turismului, cu peste 30 de ani de experiență pe piețele din Turcia și Europa de Sud-Est. Grupul deține birouri proprii și desfășoară operațiuni în România, Turcia, Bosnia și Herțegovina, Macedonia de Nord, Kosovo, Serbia, Albania și Elveția, acoperind atât activitatea de touroperating, cât și ospitalitate, tehnologie și servicii de destinație (DMC). Din portofoliu fac parte hoteluri de 5 stele în Antalya (Belek și Side) și Ohrid (Macedonia de Nord), iar pentru vara anului 2025 este planificată deschiderea unei noi unități hoteliere proprii în Belek. Fibula Group dezvoltă și întreține tehnologii avansate pentru rezervări și plăți online, inclusiv o platformă proprie de vânzări și soluții software dedicate industriei de travel.
Sursă foto: Fibula Air Travel România
