Animawings își mărește echipa

Vrei să lucrezi cu normă întreagă într-o companie aeriană românească ce operează atât zboruri charter, cât și zboruri regulate din 2020? Nimic mai simplu, dacă îndeplinești cerințele impuse și depui CV până pe data de 15 februarie, la hr@animawings.com, Animawings te așteaptă în echipa sa. Locul de muncă va fi în Otopeni, Ilfov.

Toate solicitările transmise vor fi tratate ca fiind strict confidențiale, în conformitate cu prevederile regulamentului UE 2016/679 (GDPR). Numai candidații selectați vor fi contactați.

Cei intersați pot să ocupe unul din următoarele posturi:

  1. InventoryAnalyst, orientat spre detalii. Dintre principalele responsabilități se enumeră:

* menținerea la zi a unui inventar al zborurilor;

* controlul operațiunilor și sistemului de inventar zilnic;

* controlul tarifelor companiilor aeriene;

* menținerea și monitorizarea bazelor de date și sistemelor de inventar zilnic pentru gestionarea corectă a stocurilor;

Dintre calificările cerute sunt:

* persoana analitică puternică, cu atenție la detalii;

* cunoștinte în utilizarea aplicațiilor de analiză a datelor;

* conștientizare comercială acută;

* studii universitare cu diplomă de licență în domeniul Finanțe, Economie sau domeniu conexe;

* experiență dovedită ca analist sau un rol similar;

* capacitate de a lucra independent și de a respecta termenele limită.

 

  1. KeyResponsibilities Dintre principalele responsabilități se enumeră:

* dezvoltarea strategiei de prețuri: analiza tendințelor prețurilor oferite de firmele concurente și cererea clienților pentru a dezvolta strategii eficiente;

* analiza și modelarea datelor folosind metoda SWOT

* cercetarea concurenței și a pieței prin monitorizarea periodică a performanței rutei și a competiției;

* analiza rentabilității: evaluarea impactului financiar al prețurilor asupra profitabilității și identificarea oportunităților de îmbunătățire și optimizare a costurilor, maximizând veniturile pe zboruri pe piețele alocate;

* documentare și raportare: menține o documentație exactă și actualizată a strategiilor și deciziilor de stabilire a prețurilor; generează rapoarte regulate privind performanța prețurilor și tendințele către management.

Dintre calificările cerute sunt:

* studii universitare cu diplomă de licență în domeniul economie, afaceri sau un domeniu conex;

* cunoașterea reglementărilor din industria aviației și a dinamicii pieței reprezintă un avantaj;

* abilități de comunicare și colaborare;

* capacitate de a lucra independent și de a respecta termenele limită.

 

  1. Reprezentant de vânzări. Dintre principalele responsabilități se enumeră:

* identificarea în mod proactiv a unor noi oportunități de afaceri;

* identificarea unor noi segmente și potențiali noi clienți B2B în colaobare cu operatorii de turism acreditați, agenți de turism online și offline;

* posibilitatea deplasărilor în țară pentru dezvoltarea colaborărilor (expoziții turistice, birouri clienți sau companii aeriene, călătorii educaționale);

Dintre calificările cerute sunt:

* abilități excelente de comunicare;

* studii universitare cu diplomă de licență;

* cunoașterea pieții românești constituie un avantaj;

Echipa Animawings vă așteaptă cu drag să vă alăturați.

Sursă foto: Animawings

1 comentariu

  1. Având în vedere calitatea recrutării în România, precum și obiectivitatea procesului respectiv, sunt sigur ca aceasta operatiune va fi un succes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.