În perioada 15 – 17 octombrie 2019, la Londra în Marea Britanie s-a organizat și desfășurat Aviation Week Europe – MRO, cea mai importantă conferință și expoziție din Europa, unde companiile aeriene din lume, MRO, furnizorii, OEM-urile, autoritățile de reglementare și experții din industria aeronautică au abordat problemele cheie ale strategiilor de afaceri și tehnologice pe piața reparațiilor și reviziilor.
Acest tip de conferințe și expoziții se concentrează pe îmbunătățirea activităților desfășurate și sunt o necesitate pentru acest sector vital al aviației. MRO Europe le-a permis participanților să se întâlnească cu factorii de decizie cheie din industria aeronautică sub un singur acoperiș, să se documenteze, să testeze și să achiziționeze noile soluții și servicii MRO.
Cu acest prilej compania Embraer a semnat noi contracte de întreținere a aeronavelor și a extins acordurile cu transportatorii aerieni din Africa și Europa, asigurându-și clienții de eficacitatea noului program Tech Care.
Acest program al Embraer, oferă o gamă largă de soluții eficiente și competitive, concepute pentru fiecare client și oferă cea mai bună experiență post-vânzare din industria aerospațială globală.
Programul de întreținere oferă o acoperire completă pentru componentele și piesele aeronavelor, acces nelimitat la stocurile din centrele de distribuție ale companiei din lume, dar și garantarea de performanță a lucrărilor efectuate. Astfel operatorii aerieni experimentează reducerea costurilor de reparație, reducerea spațiului necesar de depozitare a acestora, precum și resursele necesare pentru gestionarea reparațiilor.
Printre clienții europeni se enumeră:
– Helvetic Airways din Elveția care și-a extins contractul adăugând la cel existent de 4 aeronave încă 7 de tipul E 190;
– Pan Europeenne din Franța și-a reînnoit contractul de asistență pentru avioanele ERJ 135 și ERJ 145;
– FlyBe din Marea Britanie și-a reînnoit contractul de asistență tehnică, continuând să beneficieze de suportul de componente OEM cu pise originale pentru întreaga flotă a celor de tipul E175 și E195.
Pentru Africa Zambia Royal Air Charters a semnat un nou contract de asistență pentru ERJ – 145 achiziționat recent.
Domnul Johann Bordais președinte și CEO Embraer Services &Support a declarat: ,,Suntem bucuroși să reînnoim aceste acorduri, dar și să semnăm noi contracte, care sunt un aviz important al acestor clienți cheie din Europa și Africa pentru calitatea serviciilor oferite de Embraer. Astfel ne consolidăm angajamentul față de clienții noștri că vom asigura reducerea costurilor de întreținere permițând clienților noștri să îndeplinească performanțele“.