Compania aeriană națională letonă airBaltic a rezumat rezultatele sondajului anual al clienților pentru 2023. Sondajul amplu, care a colectat feedback de la peste 10.000 de clienți direcți airBaltic care au călătorit în 2023, oferă o perspectivă profundă asupra obiceiurilor, preferințelor și nivelurilor de satisfacție ale clienților. Aceste constatări subliniază poziţia puternică pe piaţă a companiei şi angajamentul faţă de serviciul clienţi.
Sondajul a ajuns la respondenți din peste 20 de țări, cu un accent deosebit pe Letonia, Lituania, Estonia și Finlanda – piețele interne ale airBaltic . Desfășurat online prin interviuri web asistate de computer, sondajul a obținut o rată de răspuns notabilă de 10,5%, la care au participat 10.475 de respondenți. Colectarea datelor a avut loc în martie 2024.
Martin Gauss , președinte și CEO airBaltic : „Suntem foarte încântați de feedback-ul pozitiv din partea clienților noștri. Acest lucru subliniază angajamentul companiei de a oferi o experiență de călătorie de top. Perspectivele din acest sondaj ne vor ghida să ne îmbunătățim continuu serviciile și să răspundem nevoilor în evoluție ale pasagerilor noștri. Privind în viitor, airBaltic plănuiește să-și extindă rețeaua în continuare, să îmbunătățească serviciile și să mențină un accent puternic pe satisfacția clienților. Aceste eforturi au ca scop să se asigure că airBaltic rămâne compania aeriană preferată pentru călătorii din regiunea Baltică și nu numai.”