
Frankfurt Airport a finalizat cu succes atribuirea spațiilor de luat masa din noul Terminal 3 din Aeroportul Frankfurt . După un proces de selecție cuprinzător, spațiile au fost atribuite la doi retaileri de turism renumiți: Avolta și Lagardère Travel Retail. Avolta va opera douăsprezece spații în Terminalul 3 situat în Piața Centrală Non-Schengen, debarcaderul Schengen și Sala de Plecări. Lagardère va avea zece spații în Piața Centrală Non-Schengen, Debarcaderul Non-Schengen și în Sala de Sosiri a T3, precum și șase spații suplimentare pentru nevoile de călătorie.
Anke Giesen , director executiv pentru retail și imobiliare la Fraport AG, a declarat: „Suntem încântați să-i primim pe Avolta și Lagardère Travel Retail ca parteneri noștri în noile zone de luat masa ale Terminalului 3. Ambele companii manifestă un spirit inovator impresionant și o calitate strictă, standarde ridicate și ora îmbogăți foarte mult opțiunile de mâncare și băuturi de la aeroportul din Frankfurt.”
Cei doi parteneri au fost selectați pe baza a numeroși factori, inclusiv în special nevoile cerute ale pasagerilor și calitatea opțiunilor de luat masa. Cu bucătăria internațională impresionantă, concepte de tendințe selectate și trăsături regionale, noul terminal va prezenta o gamă largă de experiențe culinare pentru a îndeplini standardele înalte ale oaspeților internaționali din Frankfurt. Cu o suprafață de 2.900 de metri pătrați, spațiul de luat masa din Terminalul 3 va oferi o mare varietate de opțiuni de mâncare și băuturi, de la brutării germane la magazine de gustări, un bar de lux cu tapas proaspete și sushi până la restaurante italiene șic. Cele două restaurante și barul central din piață – inima noului terminal cu construcția sa unică a tavanului – sunt un punct culminant al noului terminal.
Spațiile de luat masa din Terminalul 3 al Aeroportului Frankfurt au fost acum toate adjudecate, iar marketingul zonelor de retail și servicii este, de asemenea, în faza finală. După un proces cuprinzător de selecție, au fost adjudecate 65 de spații comerciale cu o suprafață de aproximativ 12.000 de metri pătrați. Combinația de concesionari din Terminalul 3 este astfel stabilită și include numeroase magazine, restaurante și servicii, cum ar fi schimb valutar și închirieri de mașini. Magazinele duty-free din zona non-Schengen sunt deosebit de impresionante.
„Așteptăm mulți oaspeți internaționali în Terminalul 3 și am proiectat noul terminal pentru a satisface nevoile lor și pentru a le oferi o experiență incredibilă. Zonele noastre de vânzare cu amănuntul sunt excepționale prin diversitatea și calitatea lor și au fost create pentru a face experiența oaspeților din noul nostru terminal una de memorat”, adaugă Giesen.
Terminalul 3 întruchipează valorile aeroportului din Frankfurt de servicii, calitate, inovație, parteneriat și angajament. Noua piață a terminalului oferă o selecție mare de categorii de produse și mărci pentru a satisface diferitele nevoi ale pasagerilor. Fraport a selectat parteneri și concepte atractive, de cea mai bună performanță pentru noul Terminal 3, programat să devină operațional pentru programul de zbor din vara 2026. După finalizarea primei faze de construcție, noul Terminal 3 al aeroportului din Frankfurt va putea găzdui până la 19 milioane de pasageri.
Lasă un răspuns