Companii Aeriene Știri

Emirates inaugurează Emirates World la Cairo

Emirates, cea mai mare companie aeriană internațională din lume, își dezvăluie magazinul Emirates World în Egipt, extinzând aria de acoperire a conceptului său de magazin de turism cu amănuntul reîmprospătat, care ridică experiența clienților prin prezentari de produse, tehnologii inteligente și consultanți experți în călătorii.

Magazinul Emirates World, situat la luxosul 5A WaterWay din Cairo, a fost inaugurat de Adnan Kazim, Președintele Adjunct și Director Comercial al Emirates și Adil Al Ghaith, Vicepreședinte Senior Operațiuni Comerciale, Centru , în prezența Excelenței Sale Mariam Al Kaabi , ambasadorul Emiratelor Arabe Unite, pilotul Montaser Mana, ministrul adjunct al aviației civile din Egipt și Amr Kady, directorul general al turismului din Egipt Autoritatea . La ceremonia de deschidere au participat și alți oaspeți distinși, parteneri comerciali și media.

Comentând această etapă, Adnan Kazim, președintele adjunct și directorul comercial al Emirates, a declarat: „Anul acesta marchează al patrulea deceniu de operațiuni. Egiptul a fost una dintre primele cinci destinații către care ne-am lansat chiar la începutul operațiunilor noastre și suntem mândri să ne îmbunătățim și mai mult oferta pentru clienți odată cu inaugurarea Emirates World la Cairo.”

El a continuat: „Strategia noastră globală de vânzare cu amănuntul este perfect aliniată cu promisiunea noastră „Fly Better”, oferind clienților noștri ospitalitatea ridicată pe care o așteaptă de la Emirates, împreună cu tehnologii inteligente și eficiente, afișaje practice de produse și asistență și sfaturi de specialitate. Vom continua să lansăm magazine concept Emirates World în Africa și în rețeaua noastră, pentru a ne conecta mai profund cu clienții noștri la mai multe puncte de contact de pe teren.”

Avand o arie de  332 m 2 , Emirates World Cairo aduce produsele și serviciile emblematice ale companiei aeriene și mai aproape de clienții din oraș. Cu paleta sa de culori luminoase și aerisite și mediul în plan deschis asemănător unui lounge, concept store-ul amintește de aspectul și senzația caracteristică a companiei aeriene, amplificate și mai mult de vitrina la dimensiune completă a experienței emblematice Emirates A380 Onboard Lounge și First Class. display de suită.

Nouă ghișee de servicii pentru clienți cu personal de consultanți experți oferă o gamă cuprinzătoare de servicii, de la planificarea itinerariilor de călătorie, sprijinirea rezervărilor și emiterea de bilete, precum și întrebări generale. Tehnologii inteligente, cum ar fi „oglinda pentru selfie”, fac fotografii ale călătorilor pe fundalurile pitorești ale destinațiilor, inspirând clienții să exploreze mai mult; în timp ce chioșcurile cu autoservire oferă clienților un punct de contact cu autoservire, minimizând timpul de așteptare și oferind un serviciu mai rapid. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.