Emirates a semnat un Memorandum de Înțelegere (MoU) cu Autoritatea pentru Turism din Malta pentru a stimula turismul receptiv prin eforturi de marketing colaborative.
Memorandumul de înțelegere a fost semnat de Thierry Aucoc , vicepreședinte senior Emirates, operațiuni comerciale (Vest) Europa și Americi și Carlo Micallef , director executiv, Autoritatea de turism din Malta, în timpul ITB Berlin , principala expoziție de turism din Germania. La ceremonia de semnare au participat și directori superiori din ambele organizații.
În cadrul acestei alianțe strategice, Emirates își va folosi rețeaua globală extinsă pentru a promova Malta ca o destinație de agrement de prim rang. Inițiativele cheie vor include organizarea de excursii de familiarizare cu mass-media de pe piețele-țintă cheie pentru a prezenta atractivitatea unică a Maltei ca poartă mediteraneană. Cele două entități vor explora în continuare campanii de publicitate comune și colaborări cu operatori de turism și agenți de turism pentru a dezvolta pachete promoționale convingătoare.
Adnan Kazim , vicepreședintele și directorul comercial al Emirates, a declarat: „Malta a fost o destinație cheie în rețeaua noastră europeană de peste două decenii și am asistat la popularitatea sa în creștere ca o poartă căutată de agrement de-a lungul anilor. Acest acord reafirmă angajamentul nostru de a sprijini industria turistică a Maltei, valorificând acoperirea noastră globală pentru a stimula și mai mult călătoriile de intrare.
Serviciul nostru zilnic, operat de un Boeing 777-300ER – cea mai mare aeronavă de pasageri regulată care deservește destinația – asigură că călătorii se bucură de produsele și serviciile noastre premiate, în timp ce companiile locale beneficiază de capacitatea semnificativă de marfă pe care o oferim pe rută.”
Viceprim-ministrul și Ministrul Afacerilor Externe și Turismului Maltei, Onorabilul Ian Borg a spus: „Acest acord va continua să consolideze colaborarea de lungă durată dintre Malta și Emirates, ajutându-ne în același timp să ajungem la mai mulți călători, pe măsură ce răspândim vestea despre atracțiile și experiențele unice ale Insulelor Malteze. Prin unirea forțelor cu companiile aeriene internaționale și cu alți jucători cheie din industrie, ne maximizăm resursele pentru a optimiza constant eforturile noastre de dezvoltare și promovare a produselor și pentru a îndeplini cerințele în continuă schimbare ale diverselor noastre piețe din întreaga lume, către un viitor mai durabil pentru turismul în Malta și Gozo.”
,,Acest parteneriat strategic cu Emirates reprezintă un pas esențial în misiunea noastră de a ridica poziția Maltei ca destinație principală pentru turism de calitate. Valorificând acoperirea globală extinsă a Emirates și expertiza în industrie, ne propunem să atragem călători exigenți care caută experiențe autentice și de mare valoare. Această colaborare se aliniază cu viziunea noastră pe termen lung pentru creșterea durabilă a turismului, asigurând că Malta continuă să prospere ca destinație mediteraneană distinsă, cunoscută pentru moștenirea sa bogată, frumusețea naturală și ospitalitatea excepțională”, a comentat Carlo Micallef.Acest parteneriat strategic cu Emirates reprezintă un pas esențial în misiunea noastră de a ridica poziția Maltei ca destinație principală pentru turism de calitate. Valorificând acoperirea globală extinsă a Emirates și expertiza în industrie, ne propunem să atragem călători exigenți care caută experiențe autentice și de mare valoare. Această colaborare se aliniază cu viziunea noastră pe termen lung pentru creșterea durabilă a turismului, asigurând că Malta continuă să prospere ca destinație mediteraneană distinsă, cunoscută pentru moștenirea sa bogată, frumusețea naturală și ospitalitatea excepțională”, a comentat Carlo Micallef.