Companii Aeriene Știri

SAS dezvăluie noile uniforme ale echipajelor sale

 S A S    lansează noile uniforme ale echipajelor pentru cei 9.000 de reprezentanți ai săi, combinând tradiția scandinavă cu un design proaspăt, de perspectivă. De aproape 80 de ani, uniformele SAS au reflectat identitatea companiei aeriene ca transportator scandinav de încredere. Cu un echipaj și o bază de clienți în creștere și diversă, noile uniforme îmbrățișează funcționalitatea și inovația, în timp ce onorează moștenirea bogată a companiei aeriene, simbolizând transformarea și angajamentul acesteia față de viitor.

30 de milioane de pasageri se întâlnesc cu echipajul SAS în fiecare an. Pentru sute de mii de oameni care călătoresc în Scandinavia anual, acestea reprezintă prima introducere în estetica scandinavă.

„Actualizarea politicii uniforme a fost un pas semnificativ înainte pentru a reîmprospăta cine suntem ca companie aeriană. Aceste schimbări reflectă o expresie mai modernă, menținând în același timp angajamentul nostru față de profesionalism, siguranță și grijă”, spune Pernille Ormholt Vang , Chief People Officer la SAS.

Designul uniform actualizat a fost creat printr-o colaborare strânsă între departamentele SAS, cu perspective care au inspirat un design modern, funcțional, incluziv și durabil – întruchipând perfect valorile scandinave ale SAS.

„Uniforma este mai mult decât o simplă caracteristică recunoscută – este un instrument de lucru vital pentru colegii noștri și o expresie a moștenirii și identității noastre puternice”, spune Kristine Mayer , director de design SAS. „Tendințele uniforme reflectă adesea epoca în care sunt purtate, servind ca expresie de bază a identității unei companii aeriene. Deoarece SAS s-a angajat într-un capitol nou și captivant, se cuvine să ne actualizăm aspectul. Cred că această uniformă va deveni iconică, reprezentând Scandinavia modernă pe scena globală, așa cum am făcut-o întotdeauna.”

Caracteristicile cheie ale uniformei
  • Atemporalul se întâlnește cu modernul: silueta se inspiră din emblematicele uniforme SAS din trecut, concepute de nume legendare precum Christian Dior și Calvin Klein, astfel se imbină o estetică modernă și accesibilă cu materiale premium și accente dinamice, creând un aspect care este atât atemporal, cât și revigorant.
  • Inclusivitate și individualitate: uniforma care include genul, cu articole neutre, adidași opționali și alocații pentru tatuaje și piercing-uri vizibile le permit membrilor echipei să-și arate personalitatea.
  • Sustenabilitate în atenție: Materialele au fost alese având în vedere longevitatea, iar unele articole existente vor fi reutilizate sau reciclate pentru a minimiza deșeurile.
  • Funcționalitate și adaptabilitate: uniformele echilibrează forma și funcționalitatea, cu piese potrivite pentru diferite roluri, anotimpuri și condiții meteorologice.
  • Companiile aeriene

    SAS dezvăluie noi uniforme de echipaj inspirate de moștenirea scandinavă și de inovația modernă

    SAS dezvăluie noi uniforme de echipaj care îmbină moștenirea scandinavă cu designul modern, incluziunea și durabilitatea, lansând în februarie 2025 pentru 9.000 de reprezentanți.

    SAS lansează noi uniforme de echipaj pentru cei 9.000 de reprezentanți ai săi, combinând tradiția scandinavă cu un design proaspăt, de perspectivă. De aproape 80 de ani, uniformele SAS au reflectat identitatea companiei aeriene ca transportator scandinav de încredere. Cu un echipaj și o bază de clienți în creștere și diversă, noile uniforme îmbrățișează funcționalitatea și inovația, în timp ce onorează moștenirea bogată a companiei aeriene, simbolizând transformarea și angajamentul acesteia față de viitor.

    30 de milioane de pasageri se întâlnesc cu echipajul SAS în fiecare an. Pentru sute de mii de oameni care călătoresc în Scandinavia anual, acestea reprezintă prima introducere în estetica scandinavă.

    „Actualizarea politicii uniforme a fost un pas semnificativ înainte pentru a reîmprospăta cine suntem ca companie aeriană. Aceste schimbări reflectă o expresie mai modernă, menținând în același timp angajamentul nostru față de profesionalism, siguranță și grijă”, spune Pernille Ormholt Vang , Chief People Officer la SAS.

    Designul uniform actualizat a fost creat printr-o colaborare strânsă între departamentele SAS, cu perspective care au inspirat un design modern, funcțional, incluziv și durabil – întruchipând perfect valorile scandinave ale SAS.

    „Uniforma este mai mult decât o simplă caracteristică recunoscută – este un instrument de lucru vital pentru colegii noștri și o expresie a moștenirii și identității noastre puternice”, spune Kristine Mayer , director de design SAS. „Tendințele uniforme reflectă adesea epoca în care sunt purtate, servind ca expresie de bază a identității unei companii aeriene. Deoarece SAS s-a angajat într-un capitol nou și captivant, se cuvine să ne actualizăm aspectul. Cred că această uniformă va deveni iconică, reprezentând Scandinavia modernă pe scena globală, așa cum am făcut-o întotdeauna.”

    Caracteristicile cheie ale uniformei
    • Atemporal se întâlnește cu modernul: silueta se inspiră din emblematicele uniforme SAS din trecut, concepute de nume legendare precum Christian Dior și Calvin Klein. Îmbină o estetică modernă și accesibilă cu materiale premium și accente dinamice, creând un aspect care este atât atemporal, cât și revigorant.
    • Inclusivitate și individualitate: uniforma care include genul, cu articole neutre, adidași opționali și alocații pentru tatuaje și piercing-uri vizibile le permit membrilor echipei să-și arate personalitatea.
    • Sustenabilitate în atenție: Materialele au fost alese având în vedere longevitatea, iar unele articole existente vor fi reutilizate sau reciclate pentru a minimiza deșeurile.
    • Funcționalitate și adaptabilitate: uniformele echilibrează forma și funcționalitatea, cu piese potrivite pentru diferite roluri, anotimpuri și condiții meteorologice.

    „Toată lumea din compania noastră este unică și este important să creăm o cultură în care colegii să se simtă încrezători în exprimarea identității lor”, spune Pernille Ormholt Vang. „Oamenii sunt în centrul a tot ceea ce facem și, primind o mai mare diversitate de exprimare personală prin inițiative precum uniforma noastră neutră din punctul de vedere al genului, credem că devenim mai relevanți pentru oamenii și comunitățile pe care le deservim.”

    Uniforma actualizată se bazează pe modificările recente aduse politicilor de aspect ale SAS, inclusiv permise pentru adidași opționali, tatuaje vizibile și piercing-uri. Introduse vara trecută, aceste actualizări reflectă angajamentul SAS de a promova un loc de muncă în care individualitatea este respectată și celebrată. Lansarea va începe în februarie 2025, cu articolele vechi și noi coexistând în timpul unei tranziții de un an.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.